Friday, 30 January 2015

BLOG BARU GAP : PKR SARAWAK DIGESA SIMPAN SEDIKIT KEBODOHAN !


isu mengenai persempadanan semula dun di sarawak.

pkr sarawak dah bawak isu ni masuk mahkamah.

macam biasa, dorang tembak segala persepsi dan andaian untuk dijadikan hujah.

persempadanan semula dun sarawak tak adil, tak telus tak itu tak ini.

aku nak kata.

inilah contoh bidalan.. bodoh tak boleh diajar. 

bengapnya mengalahkan karat besi.. bakar dengan api pun tak boleh hilang karat.

persempadanan semula tak adil, tak telus kata pkr.

pala hotak dia lah.

benda ni belum jadi keputusan rasmi pun.
persempadanan semula belum pun di wartakan.

masih dalam proses awal je.

persempadanan semula ni spr openly dedah pada public.
dalam akhbar dan semuanya.
takde benda apa pun nak disorok.

maknanya, tindakan pkr bawak isu ke mahkamah menunjukkan betapa super bangang nya mereka memahami ASAS PERJALANAN UNDANG-UNDANG YANG CUKUP MUDAH.

tolonglah dalam  kita nak menuju kematangan berpolitik, SIMPANLAH SIKIT KEBODOHAN ITU BAGI MENGELAKKAN ANAK CUCU SENDIRI MALU..

adeh ... 


No comments:

Post a Comment

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.