Tuesday, 24 February 2015

AKHIRNYA.. ANWAR TERPAKSA MENGAKU DIA MELIWAT !


anwar dan seluruh keluarganya akhirnya mengaku bahawasanya anwar adalah seorang peliwat.

permohonan ampun daripada YDPA mengesahkan anwar akhirnya mengaku dia bersalah.

bukan sekadar itu, cerita fitnah siang malam anwar yang menabur fitnah MENGATAKAN UMNO MELAKUKAN KONSPIRASI LIWAT juga bakal termaktub dalam sejarah bahawa ianya tidak benar.

jadi kepada seluruh penyokong anwar...

MASIH TETAPKAH LAGI PENDIRIAN ANDA MAHU MENGANGKAT PELIWAT SEBAGAI PEMIMPIN ?

BUKANKAH LIWAT ITU NABI SAW TIDAK MENGAKU UMAT ?


15 comments:

  1. Kalau Anwar suka main bontot lelaki tuu lantak dia la . Tapi bini dia bukan main lagi jadi pelakon hebat seolah olah dia tak tau kegiatan laki dia .

    ReplyDelete
  2. Akhirnya.....hahaha. Kalau tak salah buat apa nk mintak pengampunan. Maknanya mengakulah tu. Amacam pecacai pengampu penjilat ketum. Puas hati korang? Moral of the story ialah...korang dah kena temberang oleh si ketum bertahun2.

    ReplyDelete
  3. pelik sikit apasal minit terakhir baru minta pengampunan.

    macam ada ketam sebalik batu je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemungkinan bini Anwar , Wan Azizah tengok PKR semakin jadi kelam kabut selepas Anwar masuk penjara jadi kak Wan tiada pilihan kecuali minta keampunan dari Agong .

      Delete
  4. DAP juga yang untung

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya PKR sudah menjangka akan kalah dalam PRK PP. Untuk elak kalah maka mereka "buy" time untuk cari "isu-isu" yang akan bangkit kebencian kaum cina kepada BN. Ini matlamat mereka. Betapa JAHAT NYA anak-beranak Anwar si-peliwat tua. Terlalu suka "main" belakang, jadi gunakan cara "belakang".

    ReplyDelete
  6. Anwar adalah " jambatan bengkok" ntara PAS dan DAP..
    Tiada asas kukuh utk PAS trus brrtahaluf syiyasi..hakikatnya
    .PAS x dominan. UMNO tlh lama mengaplikasi konsep tahaluf syiyasi. Cina n India terkesima dgn Anuwar sbb beliau suarakan apa yg mnjadi taboo dm konteks sosial kontrak selama ini..dan Anuwar tahu mcm mana naik main dgn puak yg x tahu brsyukur ni..
    Akhir sekali yg rugi adalah PAS yg bakal hancur dgn sendiri..

    ReplyDelete
  7. Harap YDPA tidak akan mengampunkan si Peliwat dan Pengkhianat Agama Bangsa dan Negara ini. Anwar kalau dibebaskan negara tak akan aman . Mungkin sultan dan raja2 juga boleh hilang istana. DYMM Sultan Selangor dah dapat membaca keburukan si Bangsat ni tu fasal anugerah datuk kepada Anwar dibatalkan. Lagi pun yang beria2 nak merayu ni adalah isteri dan anak2 dia sedangkan dia sendiri tak kisah. PERMAINAN INI TIDAK HARUS DILAYAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. proses kajian bagi menilai permohonan pengampunan termasuklah:
      1. bagaimana pendirian si pemohon terhadap institusi raja
      2. pernahkah si pemohon melakukan penderhakaan terhadap institusi raja (tersirat atau tersurat)
      3. pernahkah si pemohon ditarik balik pingat gelaran kerana perilaku yang tidak disenangi sultan
      4. risiko kepada keamanan dan kesejahteraan hidup rakyat jika si pemohon diampunkan
      5. dan lain-lain.

      makanya, adakah kemungkinan si pemohon akan mendapat pengampunan dalam masa terdekat? hehehehe

      Delete
  8. Minta ampun dengan ALLAH bukan dengan Agong.
    Menipu sekali dua boleh lah...tapi kalau berterusan menipu sapa lg nak percaya?

    ReplyDelete
  9. THINK OF SAIFUL!!!!!!!!!!! ! THINK OF SAIFUL!!!!!!!!!!!!! THINK OF SAIFUL!!!!!!!!!!!!!!!

    THINK OF THE VICTIM!!!!!!!!!!.

    An innocent young man SODOMISED by his employer, a FATHER OF HIS OWN FRIEND!!!!!!!!!!!!! A SICK OLD MAN who think he can get away with EVERYTHING just because he has money and ''powerful" friends all over the world.

    Semua ini tidak akan dapat tolak KETENTUAN ALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tidak dapat tolak QADAK DAN QADAR ALLAH........

    Insaf dan taubatlah lah Anwar Ibrahim!!

    To your family..... pergilah belajar ugama...belajarlah tentang halal haram.....belajarlah tentang adanya
    HARI PEMBALASAN. Islam bukan setakat tutup aurat.





    ReplyDelete
  10. Ini cma satu drama je , cb byngkn klau ydpa tk ampunkn ? Bknnkh ini akn d jadikn modal politik oleh puak2 ni . Nnti mereka akn kta ydpa bersubahat dgn umno , zalim dan mcm2 lg nnti . Tk cya ? Tunggu je la

    ReplyDelete
  11. Sebenarnya pada saya, adalah lebih baik dan afdhal bagi Banduan memohon keampunan daripada Allah setelah dia memohon maaf secara terbuka & peribadi kepada Saiful Bukhari Azlan! Kesalahan yang dilakukan ialah meliwat yang jelas bercanggah dengan hukum Allah, dan Saiful adalah mangsanya.

    Nasihat saya kepada Banduan, mohonlah keampunan kepada Allah dan mohonlah kemaafan kepada Saiful, dan terimalah hukuman yang dijatuhkan Mahkamah sebagai ruang dan peluang untuk beristighfar dan bertaubat sebanyak mungkin sebelum malaikat maut menjemput!

    Wallahua'lam & Wassalam.

    Adioa amigos, grasias!

    Zulkifli Bin Noordin..(zul4kulim blogspot)

    ReplyDelete
  12. Anwar Ibrahim tak patut langsung diampunkan tapi patut sangat didakwa kerana menghina mahkamah.

    ReplyDelete
  13. klu bkn anwar org politik dh tntu prkra ni tk panas,,tapi d sbbkn anwar org politik n pemimpin maka tk bgus n amn jika dia jd pmimpin rkyt sdngkn dia pun tk stabil..walawalam...

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.