Tuesday, 10 February 2015

BLOG BARU GAP : ANTARA KESILAPAN BESAR ANWAR.


6 tahun lebih kes liwat ini berlangsung.

antara point menarik untuk diperhatikan adalah...

saiful BERANI disoal siasat selama 7 hari oleh peguam anwar di kandang.

pembuktian ini antara faktor mahkamah melihat saiful seorang saksi kredibel, sanggup di soal sehinggakan PERNAH KE TAHAP PEGUAM ANWAR MINTA SESI ITU DI LAKUKAN SECARA TERTUTUP.

malah dalam pembacaan judgementnya hari ini, hakim siap cakap saiful saksi yang kredibel.

kredibel dalam bahasa jawa membawak erti boleh dipercayai.

TETAPI..
TETAPI..

anwar ENGGAN di soal siasat oleh pendakwaraya .
sebaliknya dia berceramah di luar kandang.

betapa diperlihatkan AKAN TAKUTNYA ANWAR UNTUK DI SOAL BALAS oleh pendakwaraya.

hari ini anwar berumur 67 tahun.
hukuman 5 tahun.
kalau ikut penuh, anwar keluar penjara umur 72 tahun.

selepas keluar penjara, anwar tak boleh bertanding pilihanraya sepenggal lagi.
maknanya di bakal berumur 77 tahun.

bye bye...
selamat malam nuar.

berhenti politik dan taubatlah.

kau di luar tidak membawa sebarang manafaat untuk sesiapa. kata orang tua kau politician bewak hidup.


13 comments:

  1. Saya cukup bersetuju dengan komen di atas. Yang semakin tua macam Anwar Ibrahim masih tidak sedarkan diri kerana dia dikelilingi oleh orang-orang macam Nga Kor Ming, Lim Kit Siang dua beranak, Ambiga, keluarga Karpal Singh & lain-lain. Ini baru balasan di dunia. Akhirat tetap menanti dan ke manakah kita mahu lari? Bolehkah nama-nama di atas mengirim doa dan Al-Fatehah ke atas rohnya kelak? Insaflah. Jangan terbawa-bawa dengan ego, keangkuhan dan dendam kesumat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sokong dengan penuh ikhlas..

      Delete
  2. Anwar Dajjal anak babi ni bercakap pasal Allah s.w.t tetapi menyokong pukimak seperti Eric Paulsen yang bencikan Islam, malah peguambela peguambelanya penuh dengan golongan pembenci Islam. hany Melayu BUTA sahaja yang percaya dengan leleaki Celaka penyembah Cina Dajjal ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini pun saya sokong sokong dengan penuh ikhlas..

      Delete
  3. Selamat malam gap. Aku boleh pinjam smatpon warden

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warden cakap esok tengahari nasi bungkus gulai rebung masak lomak cili api akan masin seketul, wow bestnye

      Delete
  4. Mungkin dia dah tulis dan bawa sekali skrip LAKONAN kepenjara. Kita tunggu sajalah dia keluarkan berapa banyak episod drama terbarunya pula nanti untuk musim ke-2 ini.

    ReplyDelete
  5. ..para hakim terkhilaf.. sepatutnya masa dia meroyan dlm court room tadi hakim patut duduk dan dengar.. lepas dia dah abis meroyan tambah lagi 5 tahun.. baru berbaloi.. semua dia tuduh zalim dan fitnah.. this fellow has been getting away with alot of nonsense.. menipu adalah setiap perkataan yg keluar dari mulut busok dia tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah...itulah beza antara orang sakit jiwa dengan orang normal. hakim2 tu dah set jiwa raga dan emosi untuk tidak emosional sedangkan orang tua nuar tu pulak sebab jiwanya sakit kerana ketidaktentuan kecenderungan sex. hakim bagi peluang terbaik untuk bercakap, digunakannya pulak untuk maki hamun sumpah seranah. kan dah nampak bezanya tu. mungkin pak nuar akan menjadi rekod orang politik yang ditahan di penjara kerana kes jenayah, mati dalam penjara.

      Delete
  6. Lepas ini kita akan lihat pelakon murahan dari dalam Bambbo River resort, sperti Nuar kote terseliuh lah, tengkok terkehel lah, sakit tulang belakan kronik lah, kena suntikan HIV lah, kena racun tikus lah dan bermacam macam lagi akan dilakukna ole pelakun terhandal mengalah pelakun2 Tamil. Diluar tak kalah juga kita akan lihat nyonya kipas Queen of Tamill actress pelakun murahan yg akan mengemis simpati kepada rakyat yg Sang Suami adalah anukera tuhan, maksum, pijak semut tak mati, malam2 paakai ramput sampel curi keluar nak jumpa Gay2 jambu atau madu2. Nyonya kipas yg mengalirkan airmata buaya biawak untuk mengemis simpati agar kote sang Suami dibebaskan untuk meliwat terus terusan teruna atau dara, janda atau isteri orang, Mak Nyah atau pelacur. Dan Norul mulut longkang yg akan memuji memuja Papaku Gay untuk menyusuroh rakyat menyokong aktiviti2 jijik lagi terkutok Papaku Gay.
    Semoga tidak ada pemuda2 dan pemudi2 serta orang ramai termakan dan tergoda dgn pelakun2 Tamil murahan ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni kalau orang tua nuar ni pakai lagi taktik lama kononnya disuntik dengan kuman hiv ke, disuntik arsenik ke, kena terajang sampai tengkuk terkehel ke, tukang belakang patah ke...kita pakat gelak je. dia ingat lepas dia bebas orang tak boleh kira umur dia. 5 tahun di penjara, 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya, umurnya mencapai 77 tahun. dah terlalu tua untuk terlibat dalam politik. jangan dengar drama lawak dia lepas ni. goog bye pak nuar.

      Delete
    2. Di dalam penjara, si nuar ni nak kena disamatarafkan dengan banduan-banduan lain dari semua segi untuk mengelakkan tohmahan & fitnah agar semuanya menjadi TELUS (TRANSPARENT). Jadi, dia & kaum puak dia tak boleh buat cerita. Kalau semua banduan diberi makan bubur terigu, dia pun akan makan bubur terigu yang sama; kalau semua banduan diberi makan nasi biryani dam, dia pun diberi nasi biryani yang sama. Kalau sorang banduan kena cika atau keracunan makanan, semua sekali akan terkena - sama rasa sama adil macam dialog dalam filem TIGA ABDUL!!!!! Si Izzah, Nurul Nuha atau mok dia tak leh tuduh yang bukan-bukan. Kalau tidakpun, pindahkan si nuar ni ke penjara Changi di Singapura.

      Delete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.