Saturday, 14 February 2015

BLOG BARU GAP : MISTERI AWAN MENYERUPAI AYAH PIN HARI INI.


mohon PKR sebulat suara memilih nuha jadi calon prk permatang pauh. penting sangat.

15 tahun politik keluarga air mata boya ni tak lain menyusahkan rakyat.

bapak punya palat, satu negara kena tanggung masalah .

patutnya keluarga ni desak bapak dia bertaubat.
sudah sudahlah mengheret rakyat dengan masalah bikinan sendiri.


15 comments:

  1. Pandai betul berlakon keluarga Anwar ni .

    ReplyDelete
  2. Tenguk gaya si janda tu kesat ayor mate, aku rasale simpati aku nak undi dia pru 14. Lepas pru 14 dia rujuk balik dengan laki dia padan muka aku

    ReplyDelete
  3. Tanya bapaknya kenape bapaknya buat bende tak senonoh, sendiri mau ingat le...

    ReplyDelete
  4. KOTE BENGKOK PAPA yang cucuk jubo anak jantan org , keluarga PAPA yg terpaksa jadi pelakon drama .
    Masih ramai lagi kah di luar sana melayu bodoh yang sudi jadi Lembu belaan keluarga papa kote bengkok ?suka ya , bersekutu dengan peliwat & penjenayah ?

    ReplyDelete
  5. Pada keluarga ini istilah "maruah" itu tidak bermakna dan tiada nilainya - bermula dari papa (dan saudara saudara seibu dan sebapa dgn papa), isteri papa, anak anak papa cuma diharapkan cucu cucu papa tidak turut sama mengikuti jejak papa ditinggalkan dengan penuh bertaik.

    ReplyDelete
  6. Sudah ketentuan Allah,pemergian nik aziz lebih ditangisi dpd anuar yg cuma merengkok dlm penjara akibat perbuatan sendiri.mudah2an dia bertaubat sebelum ajal menjemput seperti nik aziz n karpal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah ngan betul kalau mereka berkumpul di alam barzah

      Mursyidul Am dengan Pengerusi over my dead body dah ada, bila masuk pulak KETUM sebagai punaisihat ... adoii baie..mana mau tarok !!!??? depan ka belakang???
      *ahli PAS seumur hidup*

      Delete
  7. Agak2 stupidfool saiful yg tayang bontotnya sampai berkulat tp tak dilayan anwar pasal menggelikan dan menjijikan...pantat yg selalu tak dicuci, buktinya dia simpan sperma dalam botol dlm bontot selama 3 hari...pengotor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg bloodyfool samdol tu kamu. Benda cair anwar masuk dlm lubang belakang saiful tu camane cerita? Benda tu boleh jalan sendiri cari lubang? Kalau bukan anwar yg taruk, mungkin kerja kamu...betul?

      Delete
    2. betul tu anon 16.19, sy pun rasa bukan nuor punya kerja.
      pastinya kerja si anon 12.45 yg taruk sepol, selepas anon 12.45 tu kena taruk ngan nuor.
      pastu di sperma nuor di calitnya dr bontot dia (anon 12.45) dan di jolok guna jari masuk ke dlm bontot sepol..
      betul tak anon 12.45...makam jadi lah kamu cai bengong seumur hidup...

      Delete
    3. betul tu anon 16.19, sy pun rasa bukan nuor punya kerja.
      pastinya kerja si anon 12.45 yg taruk sepol, selepas anon 12.45 tu kena taruk ngan nuor.
      pastu sperma nuor di calitnya dr bontot dia (anon 12.45) dan di jolok guna jari masuk ke dlm bontot sepol..
      betul tak anon 12.45...maka jadi lah kamu cai bengong seumur hidup...

      Delete
  8. jangan nuha pula minta pelepasan jadi janda dah le. baik-baik dah ada keluarga elok, nak diperjudikan.

    ReplyDelete
  9. anon 12.45...sperma nwart dlm juboq sepol tu hg takmau ulas..

    ReplyDelete
  10. Pelik!!! Apa sperma tu buat kat sana ye dan macam mana dia boleh berada di situ?

    ReplyDelete
  11. lepas ni LKS mampos.....lengkaplah lebai malang pada pakatan....

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.