Monday, 9 February 2015

BLOG BARU GAP : SAMADA ANWAR KE DALAM ATAU TIDAK, BN WAJIB TERUS FOKUS RAKYAT !


isu anwar dan kes liwatnya adalah isu peribadi.
peribadi bermaksud antara dia dan saiful.
ini masalah peribadi anwar.

masalah peribadi takde kena mengena dengan politik.
dalam kes anwar, ada juga kedapatan kes yang sama di luar sana.

masyarakat wajib melayan kes ini sebagai penghakiman sama rata, tak kira ahli politik mahupun rakyat biasa.

selama 6 tahun ini pencacai anwar kata ini konspirasi.

pelbagai teori dan alasan digunapakai bagi menegakkan pandangan.

sayangnya satu perkara yang masyarakat bertanya .

bagaimana air mani anwar boleh berada dalam dubur mangsa sedalam 4 cm ?
pakai santau kah ?
teknik mambran kah ?
teknik fotosintesis kah ?

anwar tak dapat nak jelaskan pada penyokongnya jawapan kepada persoalan 4 cm..

samada anwar bebas atau tidak, itu keputusan 5 hakim.

terima kalau menang, terima kalau kalah.

sementara itu BN wajib terus memfokuskan kepelbagaian dasar yang menguntungkan majoriti rakyat.


harus diingat, antara punca BN ditolak adalah kerana protes kos sara hidup yang tinggi.

aku bersetuju dengan pandangan hilmi yahya, antara cara nak kurangkan harga barang kepenggunaan adalah dengan melambakkan barangan.

alternatif lain harus difikir juga.

perlukan monopoli satu barangan keperluan dimansuhkan ?


3 comments:

  1. Aik. Blogger GAP dah kena beli jugak.

    Blogger Haprak!

    ReplyDelete
  2. Beli barang rrpz ,jual, harga kurang 10 cen. Rpz jual harga kurang 10 cen, beli barang rpz jual harga kurang 10 cen.lama lama mati la rpz. Apamacam rpz boleh?

    ReplyDelete
  3. Tak perlu mansuh, had kan profit.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.