Monday, 2 March 2015

BLOG BARU GAP : FOTO HUSAM HADIR DI PROG PASMA.



bukankah presiden pas dah beri amaran jangan involve dengan pasma ?

7 comments:

  1. Doa k.o dah dimakbulkan....alhamdullilah....Allah swt maha mengetahui yang mana satu parti munafiq!!!!!!orang munafiq akan hancur seleburnya itu janjiNya

    ReplyDelete
  2. INI PELUANG NAK PECAT DIA,TUNGGU APA LAGI?

    ReplyDelete
  3. amaran apanya, presiden bagi tau je. apa tindakan yang boleh pas buat. nak beri surat tunjuk sebab? nak gantung? nak pecat? rasanya 3 hari 3 malam staf ibupejabat nak siapkan surat2 begitu ditujukan kepada pemimpin dan ahli pas yang involve dengan pasma. bila dah kena tindakan, maka keahlian pas konfem akan menjadi tak sampai 50%. berani pas kurangkan ahlinya lebih dpd 50%? aku tak fikir pro ulama mampu menerima hakikat tersebut.

    ReplyDelete
  4. Orang mcm ni xnak pecat....hassan ali dengan nasharudin mat isa yang menegak syiar Islam tu sepantas kilat je korang pecat!!!! Parti haramjadah apa korang ni?????dasar bangsat!!!!!

    ReplyDelete
  5. macam mana dia tak involve?? Dialah parasit al juburit nombor wahid yg ditugaskan untuk menyanyokkan kepala murshitdul, hingga orang tua itu sanggup menjadi ikon perpecahan umat, penghalang utama perpaduan umat melayu sehingga KO dan pecah perut!!!

    PAS mesti kembali ke dasar perjuangan asalnya sebelum 1998..menerajui gerakan Islam melalui dakwah dan tarbiyyah dengan mengambil pendekatan siasah.. mengajak kebali semua ahli untuk menghayati Risalah Usrah.. aku pasti rakyat akan menjadikannya altanatif selepas umno

    ReplyDelete
  6. JELAS ISLAM DI PERGUNA UNTUK TUJUAN POLITIK.
    ANWARINAS........... KEMUDIAN PASMA.

    ReplyDelete
  7. Yang NIK ABDUH kata BARUA.......

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.