Sunday, 1 March 2015

BLOG BARU GAP : PAS VS PASMA. INDIKASI TERBARU YANG LAIN MACAM


pasma secara openly dah declare untuk melawan arus kepimpinan hj hadi.

beberapa hari lepas, tuan ibrahim tuan man dah keluarkan hint pertama.

pas dan umno takkan bersatu dalam penyatuan.

wow.

irama macam sama je dengan pasma ?


6 comments:

  1. Nik Aziz dan Hadi Awang = makhlok perosak penyatuan orang melayu . sorang dah mati dan sorang hidup lagi .

    ReplyDelete
  2. tuan man tu nak memperthankan pendirian nik aziz sebab dia kan kerabat

    ReplyDelete
  3. Korang silap kalau korang kata puak Anwarinas tak kuat dalam PAS . Kalau tak kuat macam mana Mat Sabu boleh di pilih jadi Timbalan PAS . Aku tak tekejut kalau puak Anwarinas berjaya tendang keluar Hadi Awang .

    ReplyDelete
  4. Selama ni kita ingat si TUAn beraim ni belah ulama ,rupe rupe nye menepati istilah ulor dalam semak Nampak nya TGHH betul betul sedang dikepung cuma tunggu nak jerut aja.

    ReplyDelete
  5. Kalau PASMA berjaya DAP akan tepuk tangan. Melayu oh Melayu

    ReplyDelete
  6. Makin benci 'ulama pas' kpd umno makin seronok syaitan iblis bertepuk tangan. Org yg mengaku ulama, malah kerabat terdekat arwah nik azizpun dgn senang dirasuk dgn sifat mazmumah.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.