Sunday, 1 March 2015

BLOG BARU GAP : PRO ULAMAK PAS DAH BALUN PASMA. PERAK VS JOHOR !



11 comments:

  1. Cepat sikit!!! Cinapek2 yang kurang ajar dan biadap nak main dengan api dalam isu perkauman dan Agama....JOM! Sekarang HUDUD akan kita perkenalkan dari satu negeri ke satu negeri.
    Suatu masa nanti...sampai la ke Pulau Pinang!

    ReplyDelete
  2. Hukum hudud PAS hanya lakonan saja . Nak pancing undi . Nik Aziz jadi menteri besar lebih 20 tahun . Tak de pun dia buat kat Kelantan .

    ReplyDelete
  3. PAS MERUGIKAN RAKYAT KELANTAN. HUDUD HANYA TARIKAN UNDI. SOKONGAN PADA PAKATAN UNTUK MENGALAHKAN UMNO. HARI INI PAS TERPAKSA MENGHADAPI KESALAHAN YG TELAH DIBUAT OLIH PEMIMPIN MEREKA SENDIRI. SEKARANG PAS KEPANASAN

    ReplyDelete
  4. Pas jdt boleh kasi hantam pas trw ,13 balas telo, mat sabu tak makan tempoyak basi.

    ReplyDelete
  5. FOKUS! Jangan mudah dipengaruhi cinapek dapigs hingga bukan saja Melayu UMNO drngan Melayu PAS/PKR bergaduh...sekarang PAS sesama PAS pun dicucuk api oleh dapigs...

    WAKE UP!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi penyu penyu pas ganu,tolong la jangan kacau pas selangor we fokus our negeri u fokus telo penyu ok, spoting la jangan kacau la selangor DE, stupid penyu.

      Delete
    2. Uuiihh....1506 marah betol bila suruh Melayu bersatu. Bertambah tambah marah lagi bila sebut pasal kejahilan cina.
      Betol ke kau orang PAS? Bukan pondan PKR ke??

      Delete
    3. 1256 apa hudud hudud lu mati jadi lembu gua minum lu punya susu sudahla. Hari raya gua potong lu bikin sate bagi makan tetamu ,kasi ampau lagi o kosong gua happy. Apa lagi pas mau

      Delete
  6. bodoh punya statement..mat sabu tu profesional ke..spm pangkat 3 dapat masuk mara umno tolong..pas tu fail dapat diploma sebab iq rendah..pro le sangat..pro ke prosak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu tu, ulama bukan, profesionalpun bukan. Masuk itm, dpt gred ntah apa2. Ada gak yg cerita degreepun x dpt. Org mcm ni yg pasma nak jadikan presiden pas. Teruk betul pemikiran org dlm pasma ni.

      Delete
    2. diploma tak mampu nak dapat..degree jauh panggang dari api..masa mat sabu tahun 70an uitm tu taraf institut mara..kalau melayu spm gred 3 pun boleh masuk..tapi course kat situ semua teknikal dlm bahasa inggeris..mat sabu kena tendang keluar sebab gagal pengajian bukan pasal demonstrasi ke apa ke..

      Delete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.