Thursday, 23 July 2015

KELUAR KEAHLIAN PAS. CERAI TALAK TIGA ! LEPAS 14 SEPTEMBER HAMPIR 100 RIBU MUSLIMAT PAS BAKAL JADI JANDA ??


baca betul betul kata mufti.

CERAI TALAK 3 BERLAKU SEKIRANYA MENINGGALKAN PAS DAN MASUK PARTI LAIN.

selain 18 pemimpin pas yang bakal tinggalkan pas dan masuk parti GHB...

itu satu kes.. jika senario di bawah berlaku di mana 100 ribu ahli pas declare masuk GHB..


adakah ini bermakna selepas 14 september, hampir 100 ribu muslimat pas akan menjadi janda..???

TU PASAL LAAA... GANG 18 ni taknak declare keluar pas.

dorang sebenarnya minta dipecat.

bila dipecat, maka istilah baiah tu tak terpakai.

la ni.. pas taknak pecat..

hahahahahhahhaa... 

15 comments:

  1. AKU PEDULI APA???

    PEGI MAMPOS SEMUA AHLI2 PAS YANG BAHLOL LAGI BAIK!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Apa punya undang2??

    PAS MEMANG HAMPAS!!!

    ReplyDelete
  3. Inilah akibat bila guna agama untu politik... boleh makan diri. Niat berjuang kerana Allah tetapi niat mereka boleh dipertikai... niat kerana nak jatuhkan umno yg sah2 sesama islam

    ReplyDelete
  4. DARI DULU PAS MEMANG MENGUNAKKAN SEWENANGNYA2 AGAMA SEBAGAI MODAL POLITIK MEREKA. HARI INI MEREKA MENRIMA LAKNAKNYA.

    ReplyDelete
  5. apa plak smpai 100k....cuma wakil rakyat jer.......So wakil rakkyat yg menjadi calon dan menang pilihan raya perlu letak jawatan sbg wakil rakyat...lepas tu keluar parti...

    ReplyDelete
  6. Dah scrap, nak buat apa pun tak boleh. Padan muka aku haaa.

    ReplyDelete
  7. 100k tu boleh la booking sesama sendiri .... dimulai dengan Mat Sabun ...
    saper nak angkat tangan ....

    ReplyDelete
  8. Lps ni lagi bnyk iklan ubat kuat sex kat web haraMkah.....boleh pilih2 lpas 14 september semua ahli pas bleh tanggal kopiah simpan kt rumah sbb byk janda akan mencari anda....

    ReplyDelete
  9. tak nak mintak adik Nik Ajis buat lagi doa K.O tu .... panggil la
    cari la stadium besar lagi ...

    ReplyDelete
  10. best la jadi ahli PAS....ramai janda....

    ReplyDelete
  11. So far belum ada yb atau adun yg kata keluar dari pas sbb takut baiah yg mrk buat sebelum pru13. Mrk kata mcm2 tentang pas n kepimpinan pas dgn harapan mrk d pecat dari pas.
    Jika mrk d pecat baiah itu akan tergugur ... betul tak

    ReplyDelete
  12. minta maaf la...
    tak ada selera la dgn janda2 PAS ni...

    huhu

    aku amir

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.