Thursday, 30 July 2015

MEMANG INI YANG AKU MAHU... YES !


8 comments:

  1. Ini bukan bengong tp cerdik. ada peluang jd Menteri Besau. DAP dah berkira-kira calon MB. dia duduk dlm pkr takde peluang jd inilah caranya

    ReplyDelete
  2. JANTAN-JANTAN KEPARAT ni sanggup MENJILAT KASUT si puak PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG BABI-DAPBANGKAI yg. amat RASIS-Anti ISLAM/BUMIPUTERA Islam/Melayu?! Dasar puak BANGKAI!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  3. inilah makluk yg cerdik tapi tak bijak.--tolol,pakar perlembagaan konon, tapi tindakan mereka ini , membunoh bangsa sendiri . stupid. aku melayu kuasa melayu akan aku pertahankan walaupun apa yg terjadi, kamu nak cakap aku rasis,itu hak aku di tanah melayu ini,cina ni ,minoriti ,akan melalak untuk berbaik dgn kita,apa akan jadi kalau mereka makoriti ,????. harap melayu fikir ,jangan ikut nafsu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. bagi aku mereka langsung tak cerdik, tak bijak & tak de otak!!!

      Delete
  4. Kedua-duanya si tua kutok tak sedar diri.....

    ReplyDelete
  5. "aku melayu kuasa melayu akan aku pertahankan walaupun apa yg terjadi, kamu nak cakap aku rasis,itu hak aku di tanah melayu ini," Benar kata2 mu sahabat

    ReplyDelete
  6. Jadi make up je la mamat ni dlm DAP.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.