Thursday, 20 August 2015

FAKTA PERLU DIPERBETULKAN : PAS KINI HANCUR ATAS TANGAN ANWAR, SIKIT DI TANGAN DAP !


semalam pas kota raja lumpuh.

diketuai oleh ahli parlimennya, dr mariah mereka istihar keluar pas dan bakal masuk parti baru.

kesilapan pas adalah mereka tak mentelaah movement anwar.

kehancuran pas di kota raja, mengulangi isu yang sama di shah alam.

sama juga isunya di beberapa tempat yang lain.

pas silap bilamana menyalahkan DAP 100 % dalam kemelut kehancuran pas.

yang patut disalahkan adalah anwar ibrahim.
inilah bapak penghancur pas.

dari 1999 lagi anwar telah meletakkan 'orangnya' dalam pas.

kamarudin jaafar adalah signal bagaimana jahatnya anwar untuk mengawal pas dari dalam.

kini. pas sudah ketemui jalan penyelesaiannya.

suara anwar dalam pas, seperti dr zul, mujahid, kalid samad dll sedang dilakukan proses permebersihan dalaman oleh pas.

suara mereka adalah suara anwar, bukan suara bersama dengan presiden.

kini terpulang pada pas.

NAK BERKOLOBRASI LAGI DENGAN KAKI PENIPU SI ANWAR LAGI KAH ?

jika perbersihan berlaku dalam pas, maka sewajarnyalah pas mengambil putus untuk mufarakah dengan pkr.

ini sahaja cara untuk ajar mereka.

jika dap boleh bergerak solo pada 2003 dengan memutuskan kerjasama, kenapa pas tak buat benda yang sama ?

6 comments:

  1. Tak jugak kot. Bukan sbb anwar dan dap sgt. Sbb pas ni angkuh dan ujub. Doakan yg tak baik kpd kumpulan yg tak selari dgn ideologi politik mereks, sedangkan anutan agama sama. Semoga ia menjadi pengajaran kpd pas agar jgn takbur, sombong, ujub dan besar diri, konon hanya pas boleh membawa ke syurga.

    ReplyDelete
  2. PAS mana ada agenda..
    Ada apa2 kat Kelantan yg boleh dijadikan contoh?
    PAS survive dgn menanam sifat bencikan UMNO..itu saja.

    ReplyDelete
  3. Kawan sama penjubo...

    Terima la nasib...kene sontot...

    ReplyDelete
  4. Janganlah berduka wahai PAS,kerana esok masih ada sinar.Peluang ini akan diambil oleh Pahlawan Bugis untuk berkongsi kuasa dengan PAS.Duit 2.6 Billion pasti akan membantu,...lagi pun si Hadi awal-awal lagi mempertahankan si Najib.Selepas PRU 14 nanti negara akan menyaksikan Ahli Parlimen dari PAS setelah sekian lamanya akan kembali memegang jawatan menteri kabinet.Harapan Baru adalah ciptaan Anwar Ibrahim yang menjadi pecacai dan barua Bintang 3.PAS semestinya parah,dan penawar serta pembalut luka amat diperlukan sekarang.Di manakah tempat bergantung harap, dan pada siapa kah tempat mengadu?PAS perlu bangkit dengan gagah,berserta dana yang luar biasa.Tidak ada lagi Mat Sabu dengan tin Milo yang boleh membantu PAS, juga tidak ada lagi bantuan kewangan daripada Bintang 3.Tin Milo itu sudah berpindah,dan DAP berjaya dengan agenda pecah dan perintah.Manakala PAS terus dengan falsafah politik 'Pecah Tapi Tak Perintah'.Dengan perpecahan ini,DAP Bintang 3 sangat berjaya memperbodohkan melayu bangsat pengkhianat,yang mana tujuan sebenarnya hanyalah untuk menguasai Tanah Melayu ini dengan bantuan melayu bangsat tadi.Apabila ini tercapai,maka Bintang 3 akan berkuasa dan 'berbahagialah' melayu bangsat tadi.Sejarah baru negara akan ditulis.Raja-Raja Melayu ke mana?DAULAT TUANKU!!!

    ReplyDelete
  5. Ex-Pas tu masuk pas dari awal dulu pon, memang tak ikhlas. Dia orang ingat masuk Pas sebab nak dapat sokongan muslimin melalui Pas. Tapi, bila tak dapat apa yang dicita, baru nampak tembelang puak Anwarinas ni. Sebenarnya dari awal, mereka dah niat nak convert Pas.

    ReplyDelete
  6. dulu ketika PAS bersama parti BN, PAS mengajar ahli UMNO menyertai PAS dalam diam2... sekarang Allah SWT tunjuk semula kejadian tersebut kepada PAS... Bagaimana rasanya ahli sendiri dihasut untuk berpaling tadah...??

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.