Friday, 7 August 2015

KJ : PEMBANGKANG SEBENARNYA HIPOKRIT SOKONG SPRM..


Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar menyifatkan tindakan pembangkang yang menyokong Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) secara tiba-tiba hanyalah demi kepentingan politik mereka sahaja.

"Hari ini saya difahamkan ramai pemimpin pembangkang menyatakan sokongan kepada SPRM. Mungkin itu permainan politik mereka.

"SPRM ada integriti sendiri dan tidak ada pihak yang boleh menyekatnya," katanya pada sidang media selepas mesyuarat Pemuda Barisan Nasional di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pembangkang-sokong-sprm-untuk-kepentingan-politik-kata-khairy#sthash.iTZKbQ2U.dpuf

4 comments:

  1. Muka-muka kuda tua inilah yang mengutuk SPRM dahulu kerana kematian Teoh Beng Hock, sekarang dah nak bodek SPRM pulak memang hipokrit lah muka-muka tua tu semua. main politik sampai ketahap begini. ciss. SPRM tu tidak menyebelahi sesiapa wak ema kerajaan sekalipun.mereka ini akan lakukan apa saja untuk meraih sokongan,mendapat kuasa selepas itu siap semua kena ikut cara dia, kalau sekarang kata ada penipuan dlm pilihanraya maka merekalah akan tipu apabila sudah dapat kuasa.,,berjaga2.

    ReplyDelete
  2. Biasa la....nama pun pembangkai Babi tegar..mana ada rasa malu & jijik
    ..sama perangai mcm Babi
    .

    ReplyDelete
  3. Kemana perginya maruah kamu? Takda cara lain ke?

    ReplyDelete
  4. Kumpulan opportunist/communist itulah kerja mereka. Hidup atas isu. Lidah bercabang (Istilah Islam, mereka ini adalah golongan "munafik"/ talam dua muka/hipocreate. Mengapa golongan ini tinggalkan hamPAS?

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.