Monday, 24 August 2015

PAS MENUNGGU KARMA


pas di selangor bakal lumpuh.

setelah kota raja dan shah alam, kini giliran jawatankuasa pas kelana jaya dan subang jaya meletak jawatan beramai-ramai.

dari pas kini mereka menyertai ghb.

kesilapan pas adalah membiarkan pengaruh anwar dan dap berleluasa dalam hirarki kepimpinan pas.

pas lambat menyatakan signal 'kesatuan dalaman parti' bilamana ada pelbagai pandangan dilontar secara berleluasa mengenai kalimah ALLAH.

begitu juga isu yang lain.

hakikat kehidupan, setiap bermula pasti akan ketemui akhiran.

angkuh lah sebagaimana bangga diri.
ujub dirilah sebagaimana pun.
saat akhir pasti ketemu.

dulu kita harus akui, merekalah yang terpaling angkuh.
sayang keterujaan angkuh ini tidak dibendung.

seminggu lagi pas akan ketemui makna dan istilah karma..

sambung..

8 comments:

  1. sedih, orang melayu semakin berpecah..parti baru ini adalah agenda DAP...sekarang ni syoklah...nanti apabila DAP yg memerintah...tengok lah sama ada adil ke tidak utk semua kaum..barua2 melayu utk DAp belum sedar walaupun sedar. Sudah tentu yg 'kenyang' bossnya seperti Mat Sabu, Khalid, dll, tapi penyokong bawahan nanti juga yg tak boleh tahan. Cuba tengok kabinet bayangan PR, hanya satu je orang melayu, itu pun pegang portfolio yg tak berapa penting..Mahu tak mahu tetap sokong BN walaupun meluat tengok si Jibby...

    ReplyDelete
  2. Dalam Islam xde istilah karma

    ReplyDelete
  3. Bila ceramah Pas selalu salahkan org lain smpai taik depan muka pun x nmpk....kata pas lebih islam dr islam yg lain skrg apa sdh jd,ahli Pas pun x percaya pd pemimpin pas dan parti pas....skrg peluru mkn tuan rasakan akibatnya jngn Pas tinggal sepender lubang2 sdh...mak nyah chow kit pun x hinginn...takDir!!! TakDir!!!

    ReplyDelete
  4. hilang kopiah, hilang jubah...

    ReplyDelete
  5. Oh PAS, anda memandang rendah dengan DAP dan PKR. Anda sangkakan anda akan mengawal semuanya. Itulah kesilapan paling besar PAS dengan menyangka rakyat dan ahlinya akan terus kekal menyokong. Namun, hukum Tuhan siapa yg dpt menyangka? Karma keangkuhan anda dengan rakan se muslim anda dari UMNO. Nyawa anda sudaj di tengkuk!!

    ReplyDelete
  6. Party Barua kepada dajal

    ReplyDelete
  7. Muka muka orang munafik

    ReplyDelete
  8. PAS mengkafirkan orang 2 UMNO, dua imam , sembelih orang UMNO haram, doa menjahanamkan orang2 UMNO..sekarang balasan tuhan...muka2 munafik di atas..lebih percayakan cina lahanat DAP, MAt Sabu dari ulamak sendiri...puuiihhhh

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.