Thursday, 13 August 2015

SAJA JE NYAKAT...LALALALA


6 comments:

  1. Kesian la dgn menttliti umno mcm ni. Bnda remeh dok dihebohkan, derma 2.6billion Jibby yg dah tentu salah dok nk dipertahankan.. Idiot blogger

    ReplyDelete
  2. Bodoh! Ni la tak sabar-sabar DAP nk jadikan PM supaya boleh jadi Puppet. Bolo punya worang.

    ReplyDelete
  3. kakcik ni sebenarnya nak tunjukkan bahawasanya gst telah memberi impak yang sangat teruk kepada kehidupan rakyat. rakyat miskin papa kedana, nak makanpun kena gst, sampai boleh rabak poket dan kantung duit. yang kakcik lupa ialah iklan yang dia cuba tonjolkan untuk menunjukkan kerajaan zalim telah memakan diri. dengan umurnya yang dah tua, maka dia tidak mampu berfikir panjang adakah iklan yang dilakonkannya itu memberi kesan +ve atau -ve. ikut sahaja kata2 juragan pengampu yang terlalu kering idea untuk menonjolkan pemimpin ini. dalam tren komuter, lrt dsb tak boleh makan. itu sahaja. kalau makan juga maknanya memang tak reti bahasa la tu..... presiden pkr pulak tu. rupanya memang belum kenal huruf atau dah makin rabun.... kita simpati ajelah....

    ReplyDelete
  4. MP paling bodohhh nak cari populariti..................

    ReplyDelete
  5. Gap... bila kita mempersendakan mereka... kita jadi sama mcm mereka yg mempersendakan pm dan isteri. Akhirnya setiap perbuatan kita akan di hisab dan komen2 yg menghina pon akan terpalit dosanya kat kita. Ikhlas pandangan peribadi saya.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.