Thursday, 3 September 2015

ISU BAIAH : KALID SAMAD DAH GOYANG.



sumber
http://omakkau.blogspot.my/2015/09/isu-baiah-dan-taklik-mengikut-pandangan.html

4 comments:

  1. Baiah yang pelik ini akhirnya memakan diri.

    ReplyDelete
  2. Khalid G guna quran ikut kepentingan diri dan nafsu dia aje.Sumpah lain..taklik lain.Kalau khalid g nak kepastian ada lebih baik khalid g pergi pejabat agama terdekat.Kalau tidak seumur hidup dalam keraguan sama ada nikah masih sah atau sudah jatuh talak 3 dan dikira berzina sepanjang hayat.Nauzubillah..

    p/s:kalau setakat baiah tanpa taklik..kira ok lagi...

    ReplyDelete
  3. Patut la parti ni x berkembang. Parti sekadar wadah/ platform, bukannya Ad Din. Nama pun politik. Parti cuma bawa suara ahli dan adakalanya ahli tidak sependapat dengan pucuk pumpinan. Itu proses. Islam meletakkan HAK dtempatnya. Demokrasi sekadar saluran majoriti. Tidak perlu bersumpah jika percaya kepada keadilan Islam.

    ReplyDelete
  4. Agama apa ini yang mencagarkan Isteri demi kepentingan politik???

    Tak heran lah kalau besok keluar fatwa yang membolehkan mereka melacurkan isteri demi kepentingan politik.

    SONGSANG!!!

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.