Monday, 14 September 2015

PAS SEMAKIN BOHSIA.


pas gagal dalam memahami seni politik.
seni politk yang membabitkan lingkaran kawanan mereka.

satu perkara amat sadis bilamana pas yang punyai struktur kepartian yang lengkap menyamai umno, ditogel, ditoreh rakan kawanan sendiri.

hampir 2 bulan pemilihan pas berlangsung.

mengikut demokrasi pemilihan , akan ada menang dan kalah.

kumpulan kalah menubuhkan parti PAN atas alasan tiada lagi demokrasi dalam pas.

PAN ini pula dibayangi oleh dap, musuh utama pas .

selama 2 bulan inilah pas GAGAL memberitahu publik bahawasanya perpecahan dan kehancuran pas adalah disebabkan kumpulan tamak yang enggan mengaku kalah dalam pemilihan.

perkara ini JARANG DI TUNJALKAN OLEH PIMPINAN PAS untuk memperbetulkan tohmahan puak yang kecewa.

hari ini, pkr mencuri player pas.
mat taib dan kamarudin jaafar .

pas tetap gagal berseni bila berdepan dengan tikaman sebegini.

pas pada waktu ini patutnya pas retaliate atau bertindakbalas !

lepas dibuka baju
lepas dibuka seluar

kini pas tinggal seluar dalam je..


6 comments:

  1. Itupun Stopa Ali punye..!

    ReplyDelete
  2. Manalah maruah Mat Taib ni?????????????? Sudah sudahlah hidup bergelumang dosa. Dihujung hayat ni bertaubatlah. Cukuplah politik. Bagilah muka baru.

    Manalah maruah Wan Azizah ni? Pelekeh UMNO, darah kau dan anak2 tu terjadi terbuku daging hasil UMNO jugak. Masa kau mengandungkan anak2 semua makan gaji UMNO juga. Kau ludah UMNO tapi kau ambil juga orang macam KJ dan Mat Taib tu SEMUA bekas UMNO belaka.

    Jadi kalau nak hina UMNO berlapiklah sikit.

    Main dengan cucu cucu je lah Wan Azizah, bagilah peluang anak2 kamu pula hancurkan Negara.

    ReplyDelete
  3. Sikit lagi tingal sependar jer setiausaha pas.

    ReplyDelete
  4. Mungkin keadaan ini disebabkan oleh pemimpin2 kanan pas seperti Mustafa Ali dan Presiden sendiri sedang digengam telur mereka oleh pemimpin DAP... mungkin ada bom meletup kalau mereka berani bersuara... kalau dah pemimpin "ISLAM" pas pun boleh dicucuk hidung, apa nak heran kalau Najib?

    ReplyDelete
  5. As salam sahabt.... mohon link http://semutogel.blogspot.my/ tkasih sahabt....

    ReplyDelete
  6. Mat taib mana bleh pkai....org xde pendirian,lompat sana lompat sini....

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.