Monday, 7 September 2015

PRK PARLIMEN KUALA TRENGGANU TIDAK DAPAT DIELAKKAN LAGI !


ahli parlimen kuala trengganu, raja kamarul baharin yang secara rasminya menjadi ketua parti PAN negeri trengganu telah didesak oleh pas trengganu untuk melepaskan jawatan nya.

kata PJP trengganu..

Pesuruhjaya PAS negeri, Satipul Bahri Mamat berkata tindakan itu perlu dilakukan Ahli Parlimen terbabit berdasarkan baiah yang ditandatanganinya pada 18 April 2013 di Rusila, Marang.

"Beliau secara sukarela melafazkan sumpah baiah itu di depan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, saksi-saksi, kepimpinan PAS dan calon PAS untuk pilihan raya umum ke-13 pada 2013.

di sini akan timbul pelbagai persoalan.

adakah pas akan lawan PAN ?
adakah umno akan masuk bertanding ?
namun yang aku pasti, mak mon yang banyak kacau daun di kuala trengganu pasti sekali lagi akan masuk bertanding..
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-terengganu-desak-raja-bahrin-letak-jawatan-sebagai-ahli-parlimen#sthash.hV9WA81R.dpuf

2 comments:

  1. Kalau aku jadi pengundi kuala terengganu confirm aku undi mak mon.Nak muntah aku dengan permainan politik orang Melayu yg bodoh lagi membodohkan.Tak abis2 berpolitik bila nak bangunkan bangsa?

    Mintak2 mak mon masuklah bertanding..

    ReplyDelete
  2. kenapa MCA hari tu tiada mahu buat kenyataan BERSIH? mELYAU NAK BERKUMPUL SUDAH ADA AYAT PERKAUMAN.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.