Tuesday, 27 October 2015

LIVE SESI PARLIMEN.



https://www.bnbbc.my/

3 comments:

  1. http://wargamarhaen.blogspot.my/2015/10/menari-untuk-berzikir-dilarang-syarak.

    Tanpa Nama
    28 Oktober 2015 4:59 PTG
    Islam makin celaru bilamana ramai artis yang dah tak laku kononnya sudah insaf dan bertaubat tetapi masih mahu menyanyi dan bermain muzik di pentas dakwah.. sikit hari lagi sembahyang pun akan diiringi oleh alat gendang, seruling, gitar dan piano kerana ramai hafiz dan tok ghurur yang menjadi barua astro, yg sanggup menjual ugama dengan upah yang sedikit untuk melaksanakan bisikan dan suruhan syaitan dan iblis yang bertopeng.. nak masuk AF atau Maharaja Lawak atau kepala bapak Idol, rasa malu tapi mahu...maka menyanyi nyanyilah mereka di beranda masjid dan surau. nak pakai jubah serban pun dah rasa geli, kerana pengacara dan pengkritik semuanya berkot ala tuan besar mereka dari Yahudi dan Nasrani Belum aku nampak orang kristien, budha atau hindu yg syirik itu mempertandingkan urusan ugama mereka ... tetapi si hafiz al kazim wal harianto dan ramai lagi yg bekejar kejar membeli dunia dengan modal ugama .. muruh sungguh Islam dipermainkan oleh mereka !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan mengata....fitnah nananya..dosa besar tu..dizaman yang canggih no, itulah salah satu cara berdakwah...go long an Muda ramai yg suka...klu cara lama tak ramai yg minat...DUKE buat cwranah beribu yg dating.....jgn jealous....awak ada?

      Delete


  2. Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tak Kebulur Jawatan Dlm UMNO!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Singkir Muhyiddin - Puteri UMNO Makin TOLOL Macam Wanita UMNO!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Agenda Busuk Tun M Vs Mukhriz - Karier Politik Najib & Zahid Dlm Bahaya!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<


    ----------------------------------------------------------------
    Debaran JAN 2016 - Misi 'Adik2 Sayang' MELUDAH UMNO Bermula!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<
    ----------------------------------------------------------------

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.