Monday, 16 November 2015

FITNAH TERHADAP YPEIM DIJAWAP PROF DATO NASER


2 comments:

  1. Patutlah si ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 -benci sgt. no kat YPEIM ni! DAJAL betul puak PENGGANAS ni!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. betullah tu.nak tebang kayu pakai kapak..hulu kapak pakai kayu..ertinya kayu tebang kayu.
    nak pukul melayu Islam mesti gunakan org melayu Islam juga.
    pengkhianat bangsa dari zaman dulu sampai sekarang ada merata2.
    kalau zaman Nabi dulu ada kaum munafik..pura2 Islam tapi serang Islam dari dlm.
    sama je dgn pengkhianat bangsa dgn munafik ni..nak rosakkan melayu Islam dari dlm.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.