Saturday, 26 December 2015

NGO NOW FITNAH YAPEIM BAGI MEMATIKAN KEDERASAN YAPEIM PERLUAS EKONOMI DAN BANTU ORANG ISLAM !


ngo NOW buat fitnah kata yapeim beli simulator golf PAKAI DUIT SUMBANGAN.

YAPEIM nafikan fitnah ngo NOW.

 kata YAPEIM golf simulator itu adalah belian dari pendapatan bisnes YAPEIM yang banyak.

malah golf simulator tu YAPEIM kata akan diletakkan di PJ, di mana bakal terbinanya hotel 4 bintang milik YAPEIM.

makin maju makin banyak sumbangan YAPEIM bagi pada anak anak kita.

semalam YAPEIM declare akan sponsor satu satunya anak kehilangan ibu bapa dan adik beradik dalam insiden menyayat hayat di air terjun hulu trengganu minggu lepas.

anak bernama mohd hasif abdul halim akan dapat bantuan pelajaran YAPEIM secara bulanan selama 2 tahun bagi meringankan beban waris.

nak tahu berapa ramai ( dalam kes sebegini di mana anak kehilangan ibu bapa )  yang sedang YAPEIM bantu ?

407 keluarga melibatkan 1252 anak yatim.

NOW tak suka anak yatim dibantu ke ??!

5 comments:

  1. Tu dia, satu lagi pertubuhan Islam/Melayu yang miliki aset BERJUTA - utk. MEMBANTU Bumiputera Islam/Melayu serta rakyat lain yg. MISKIN; BANGGAnya aku!

    Patutlah si ekoq-ekoq BANGKAI BABI termsuk NGO depa “New World Order” (NWO) kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 -benci sgt. no kat YAPEIM ni! DAJAL betul puak PENGGANAS ni!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Ketakutan dan kekalutan peniaga2 berbangsa lain semakin galak bila Yapeim membuka Mart2 di kawasan luar bandar..dengki dengan perkembangan ini mereka mencari jalan menjatuhkan imej Yapeim dengan menggunakan orang Islam yang kurang cerdik seperti NOW.

    ReplyDelete
  3. Kalau yg benci aktiviti yapeim tu org bukan islam dan yg tak suka Islam, kita faham la. Tapi yg paling muskhil ada org Islam sendiri yg jadi balaci dan keldai suruhan kafir buat kerja kotor memfitnah badan yg membantu orang susah beragama Islam...

    ReplyDelete
  4. NOW = Nonsense Only Wayang punya cerita.

    ReplyDelete
  5. cakap dan nafi sahaja buat apa? tak guna orang tak akan percaya...

    ambil lah tindakan undang undang .... NO POINT TALKING AND DENYING

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.