Monday, 14 December 2015

PELANCARAN PAN PENANG : MAKIN HARI MAKIN KELAM SEKELAM MUKA MAT SABU...




pelancaran pan negeri pulau pinang.

promosi hebat pan di portal tmi mkini pada hakikatnya tak menggambarkan realiti sebenar sambutan pan di kalangan penyokong.

mat sabu lancar pan penang di kepala batas pada 12 disember.

sepertimana kelamnya foto diambil , begitu jugalah kelamnya muka mat sabu .


3 comments:

  1. Semua penyokong PAN Melayu bodoh, buta hati, buta tuli, buta pandangan, buta kesihatan mental dan fikiran.

    ReplyDelete
  2. Hidup sebagai anjing kepada puak kafir dapigs yang anti Islam dan anti Melayu memang tak berkat.

    ReplyDelete
  3. GAP,
    Kau under estimate puak2 PAN..tanpa mengetahui hakikat BN dlm keadaan tenat dgn isu2 memboyot seperti 1MDB,GST, RM2.6B, tambang naik, barang naik, ekonomi tidak seimbang mcm gaji dpt hari ni esok dah abis..isu rosmah rasmi mesyuarat..isu TDM dan Najib..banyak lagi GAP..

    Tahun 2013 BN hampir nak kena bungkus sebab pandangan dangkal blogger yg terlalu berhalusi nak menang..sampai aku pun tertipu dgn kau GAP..kata Selangor dlm tangan BN..

    Teruskan berhalusi GAP dan makan lah dedak sepuasnya..
    sokonglah Najib..semoga BN kalah dan kauorg semua akan menyesal..

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.