Sunday, 17 January 2016

DAP BARU SELESAI RETREAT 2 HARI...


nampak sungguh beria dap nak cater market politik melayu.
mereka terpaksa buat retreat tertutup selama 2 hari .

retreat tertutup dap ni merangkumi kesemua pimpinan dap pusat dan negeri.

kali ni mereka tak bercakap mengenai projek tanjung 1 tanjung 2 dan tanjung 3.

kali ni mereka tak bercakap mengenai keperluan menguatkan segmen pengundi cina.

kali ni takde lagi ide nak kumpul cina berarak macamana cinde demo isu lynas dan 505.

kali ni mereka bercakap bab bagaimana dap nak tarik melayu .

stigma dan ide traumatais melayu terhadap hantu boogeyman dap.

namun dalam keputusan retreat tertutup 2 hari dap ni, keputusan tak di hebahkan.

kita harus cekap dalam meneliti movement dap.

dap ini amat taktikal. politik mereka diatur dengan kemas dan sanggup memakan masa yang lama asalkan matlamat tercapai.

jika di tanya gap apa kemungkinan sebarang tindakan dan keputusan dap.

gap sekadar beranggapan dap AGAK SUKAR untuk keluar dari matlamat asal.

mereka sukar untuk berubah walaupun beberapa taktikal politik seperti me nizar kan melayu dan membawa anak muda melayu menyokong dap yang pernah dilakukan BERJAYA KITA patahkan .

cuma mengenali dap bilamana pada satu masa dahulu ( mereka pernah menyokong pas untuk menarik penyokong pas ) dan kemudiannya menikam pas...

maka kita umno dan melayu jangan sampai terkena jerat bak kata pepatah jawa...

caught off guard...




1 comment:

  1. selagi dap tu milik keluarga puaka lim dan kuncu-kuncu keturunan komunisnya, pakar pencetus ketegangan kaum, selagi itulah Melayu yg terang hatinya, takkan tertipu oleh kafir laknatullah ini. insyaallah.

    yg sanggup bersekongkol dgn kafir dap anti-Islam ini hanyalah baka Melayu yg telah dari dalam perut ibu lagi telah digelapkan hatinya oleh Allah, membuatkan mrk bukan hanya buta hati didunia tetapi membawa terus ke akhirat.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.