Friday, 8 January 2016

GILIRAN HAMZAH ZAINUDIN PULAK DIFITNAH !


semalam kecoh dalam blog pembangkang keluarkan print skrin kenyataan menteri kpdnkk dato hamzah zainudin.

KATA MEREKA..

hamzah zainudin suruh stafnya masak dari rumah bawak bungkus makan tengahari kat opis bagi mengurangkan beban kos sara hidup.

ok aku ulang balik fitnah dan putar belit kenyataan mereka.

hamzah zainudin suruh stafnya masak dari rumah bawak bungkus makan tengahari kat opis bagi mengurangkan beban kos sara hidup.

HAKIKATNYA DI BAWAH INI INSIDEN DAN KENYATAAN YANG BERLAKU.

Pada perhimpunan bulanan, KSU yang berucap sebelum Menteri berucap telah mengatakan dan meminta semua kakitangan untuk membawa bekal makanan ke tempat kerja.

 Lepas tu sambil melawak berkatalah Menteri KPDNKK ni. 

dia kata .... 

dia tak boleh bawak bekal sebab takkan dia nak makan sorang-sorang, baik beli lauk kat sekitar sini dan staf dia masak nasi dan mereka makan bersama.

JAUH PUSING KENYATAAN NI.

macam biasa yang lapor perkara ni akhbar paper cina..china press.

itulah, bila orang suruh belajar sekolah kebangsaan ko taknak. bila melayu cakap ko tak paham. orang cakap lain, kau tulis lain..


5 comments:

  1. ITU CINA WA PUNYIA BANGSA. TAK TAU CIAKAP MULAYU. BAHASA TILAK FAHAM. SJKC SEKOLAH LANTHUI PUNYIA. MATHEMATIC MANYIAK PANDAI. SEKOLAH KELUAT, PANDAI KILA LUIT. LAIN HAT TILAK TAU. HALI2 LUIT. BOLOH PUNYIA OLANG...

    ReplyDelete
  2. Salah yang hadir (kakitangan) yang tak ada kerja suka kutuk majikan. Merekalah yang mula-mula bercerita.

    ReplyDelete
  3. Macam sial je puak cinapek ni tak hanis2 menipu dan memfitnah.

    CINAPEK KURANG AJAR DAN BIADAP!

    ReplyDelete
  4. Sengaja buat-tak faham tak faham. politik le katakan.

    ReplyDelete
  5. Saman jer la cakap banyak cakap tak guna dan jangan jadi macam kedi

    Bangsa Bangsat mcm dorang cuma tahu bahasa wang ringgit

    Buat Bangsa Bangsat tu keluar kena keluar $$$$ baru dorang tahu serik

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.