Thursday, 28 January 2016

SEMANGAT NAK SELAMATKAN NYAWA PUBLIK DAN MEREKA DISAMAN !


tindakan kumpulan anak muda yang sanggup meluang masa, buat kerja dan keluar duit untuk tampal sendiri jalan-jalan berlubang di bandar menyebabkan mereka di saman .

isu ni menjadi viral kerana tindakan anak muda ini lebih FOKUS UNTUK SEGERA selamatkan kebanyakan penunggang motosikal daripada tergolek atas jalan pasal jalan berlubang.




2 comments:

  1. Tak kan le buat kerja mulia macam ini perlu disaman.

    ReplyDelete
  2. buat kerja kalau ada aduan.
    Selagi xde aduan..lopak yg ada tu adalah kejadian alam semulajadi.
    Jatuh tergolek dog atau accident adalah kecuaian pemandu atau penunggang motosikal.
    Moto standard ialah.."Bertimdak Atas Isu"..

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.