Monday, 21 March 2016

BERITA BAIK UNTUK RAKYAT SELANGOR !


laporan jabatan kesihatan negeri selangor bagitau...

pada tahun 2015 negeri selangor mencatatkan kes denggi tertinggi di malaysia iaitu 63, 198 kes dan jumlah ini merupakan 50% daripada jumlah keseluruhan kes denggi di seluruh negara !

SYABAS AZMIN ALI...
SYABAS KERAJAAN NEGERI SELANGOR !

macamana kerajaan negeri jawap masalah ni ?


3 comments:

  1. baru tahu rakyat selangor pengotor rupanya..jadi kerajaan nya bapak pegotorlah gamak nya..

    ReplyDelete
  2. Sapa sapa nak buat sate tikus.. Boleh pi sebelah malam kawasan azmin sendiri di tmn melawati... Tikus sebesar kucing pun ada... Boleh buat menu baru... Sate tikus... Nyam nyam.... Sekali makan nak lagi....

    ReplyDelete
  3. Wassalam. PBT tak buet korjo. Dikawasan saya EUP Subang Jaya banyak kodai makan cuba tengok dibelakang masyaallah kotornya. Mana dio pegawai kesihatan daerah? Jangan lah duduk dipejabat jo cubo cubo turun padang lah. Saya pun pornah lihat tikus berkeliaran sampai kerumah kediaman. Pornah juga tikus mati dilaman saya. Tolong lah PBT turun padang.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.