Wednesday, 6 April 2016

PRNSARAWAK : PEMBANGKANG AKHIRNYA MENGAKU PERSEMPADANAN SEMULA SPR MENGUNTUNGKAN MEREKA !


persempadanan semula kerusi DUN sarawak yang dilakukan oleh SPR sejak tahun lepas membuktikan akhirnya perkara yang ejekan pembangkang kini sudah terbalik menjadi PEREBUTAN di antara pembangkang pula !

dalam persempadanan semula kerusi DUN sarawak oleh SPR, 11 kerusi baru ditambah.

dalam proses penambahan kerusi ini berlangsung, dap dan pkr paling galak menyerang SPR demi nak tunjukkan kononnya pihak SPR berat sebelah.

mereka heret SPR sampai masuk mahkamah.

padahal pada hakikatnya SPR menjalankan proses persempadanan semula ini 100 % mengikut flow dan kehendak undang-undang.

takde benda pun disembunyikan.

malah sewaktu proses ini berlangsung SUDAH BANYAK KALI SPR adakan hebahan dan pameran umum memaklumkan garis persempadanan semula yang baru..

prn sarawak nak dekat.

la ni, 11 kerusi baru yang pembangkang dok hentam SPR , hari ini mereka pulak yang berebut sama sendiri...

bab busukkan nama SPR no satu.
bila ada kerusi baru, itu jugak yang dorang rebutkan...


1 comment:

  1. Aku dapat rasa BN boleh menang dengan kerusi yang bertambah kali ni. Terus terang aku kata, aku penyokong kuat Tok Nan dari dulu hingga sekarang.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.