Tuesday, 26 April 2016

SARANAN GAP PADA DAP : MASA DAH TIBA UNTUK AJAR AZMIN ALI DI SELANGOR !


bagaimana dap hendak merealisasikan impian politik baru jikalau rakan sendiri kacau kerusi dun ?

jalinan yang paling asas dalam politik iaitu mengotakan janji pun TAK MAMPU diimplementasi oleh rakan seperjuangan ?

mana mungkin dalam satu perlawanan bolasepak, ada 3 team bermain serentak ?

real madrid A lawan real madrid B lawan barcelona ?

semalam azmin mengeluarkan kenyataan bahawa BELIAU MENDAPAT MANDAT DARI PRESIDEN WAN AZIZAH untuk menentukan kerusi PKR dalam pilihanraya dun sarawak.

mandat bukan verbal... tapi bertulis.

ini bermakna wan azizah tak boleh taici kan kesalahan di pundah bahu azmin ali sahaja. dia jugak bersalah dalam hal perlawanan bertindih ini.

kit siang, tony pua, guan eng dll rakan pimpinan dalam DAP sudah tidak patut menunggu masa bincang untuk melihat isu ini.

dap sudah ditikam 2 kali oleh rakan.

satu pas
satu pkr

apa tunggu lagi...

ini kali kalau dap mahu tunjuk berani, kasi semua adun dap di selangor letak jawatan...!

kasi bubar dun selangor dan beri peluang pengundi beri mandat baru memilih kerajaan selangor yang tak stabil ...

manakan tak stabil bilamana dalam sebuah kerajaan negeri seperti selangor terdapat 2 kumpulan memerintah..

 satu pakatan rakyat satu pakatan harapan..

dap harus mendapatkan ultimatum akhir dri penyokong pembangkang.

nak dap atau pkr !

semua adun dap selangor perlu letak jawatan
adakan pilihanraya negeri selangor semula
dan tanding kesemua kerusi pkr dan pas..!
tengok penyokong pilih siapa ?

ayuh dap... INI KALI AJAR AZMIN LAH !


No comments:

Post a Comment

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.