Tuesday, 3 May 2016

LANGKAH KAJANG KE 2 ..


kat amarika sekarang tengah kempen calon presidensi yang baru nak ganti obama.

yang tengah lead , donald trump.

yap, mamat bilionair yang semakin popular lajunya menang di beberapa kawasan.

tengah ngekor donald adalah hillary clinton, bini bekas presiden amarika yang ada masalah makan aiskrim bawah meja.

donald trump punya agenda yang diperjelas secara terang...

KAMI ANTI IMIGRAN,
kami nak buang imigran.
kami anti islam.

sungguh konsisten donald trump punya kempen.

di sarawak... pembangkang ada 3 manifesto.

dap ada manifesto sendiri.
pkr ada manifesto sendiri.
pas ada manifesto sendiri.

BN satu je manifesto.

kalau aku rapat dengan kit siang, aku akan bisik terajang keluar pkr atau bawah sikit... buat langkah kajang ke 2 khas untuk azmin..

masa prn sarawak 2010, dap amatlah gah momentumnya.

kita yang ada dalam ceramah dap pun boleh naik gerun dengan move, publisiti, calon muda, propaganda,bahan kempen, impresi politik baru yang dibuat oleh dap pada prn sarawak tahun 2010.

patutnya momentum tu bergerak laju.
tapi sayang dikeciperkan oleh pkr belum pun wisel nak mula.

kit siang... ini kalilah ajar azmin.

bagaimana donald trump AMAT TEGAS KONSISTEN nak terajang keluar imigran di amarika, kit siang patut berkira buang pkr dari gabungan... atau bawah sikit ajar azmin.

No comments:

Post a Comment

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.