Monday, 16 May 2016

MAT SABU KE SG BESAR KE ? PAS SELANGOR SABOTAJ AZMIN ?


apada dei..
penyokong korang tak suruh pun ukur la apa la..

tanding aje lah..
korang dah pecah 2 pun.
takde kaitan nya lagi satu sama lain..

dengar kata mat sabu ke sg besar ?
baguslah macam tu.

ini peluang mat sabu nak tunjuk pada pas sapa kuat sapa disokong penyokong mereka.

masa deklrasi di shah alam sabtu lepas, patutnya iskandar samad naib presiden pas merangkap pesuruhjaya pas patut hadir majlis deklarasi anjuran azmin ni...

tapi dia tak datang...
benarkah pas selangor keluar surat pekeliling larang ahli hadir ??

gap tanya aje.. tanya je tau...

eloklah azmin berkira balik pasal kedudukan pas kat selangor ni..






No comments:

Post a Comment

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.