Wednesday, 11 May 2016

GAP INGAT LAGI PENGORBANAN HUSAM TAHUN 2004, TAPI KINI PAS PECAT..


kesian husam.

anda pernah menjadi naib presiden.
anda pernah tanding timbalan presiden.
anda pernah selangkah untuk jadi mb kelantan . 

patutnya pas jagalah orang macam husam ni..

gap tak pernah lupa bagaimana husam sanggup korbankan semua demi nak jaga dan kekalkan pentadbiran negeri kelantan pimpinan nik aziz selepas keputusan pru 2004...

kalau takde husam, pas dah lama tergolek..nik aziz tak mungkin jadi mb ketika itu.

2004, husam sanggup korbankan semua demi pas kelantan.

tapi 4 hari lepas anda dipecat.

orang politik  yang kental, dia takkan mati langkahnya.

husam harus bangkit bersama mat sabu, hata ramli, dr zul, kalid samad, hanipa maidin, dr mariah dll untuk AJAR PAS SEMULA...



2 comments:

  1. Blog ni dah makin lesu, sebab blogger blog ni dah terpengaruh dengan ajaran CASH IS KINg, rakyat meluat dengan perkara sebegini.

    Kepada blogger Gerakan Anti PKR, sila nilaikan pendirian anda, dahulu blog anda adalah blog yang banyak komen serta dilawati oleh masyarakat, sekarang blog ni dah jadi macam blog hantu, ada beberap komen sahaja, malahan banyak juga artikel yang langsung tak ada komen.

    Nilailah pendirian anda, tapi kalau CASH IS KING lebih utama, ikut suka andalah.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.