Wednesday, 15 June 2016

RAFIZI MENCICIT LARI BILA RIZAL MANSOR NAK JUMPA DIA KAT SIDANG MEDIA PAN !


itu yang berlaku tadi.

pegawai khas ds rosmah, iaitu rizal mansor bertolak dari KL pagi tadi ke kuala kangsar semata-mata nak dengar,jumpa dan diskus apa yang rafizi nak luahkan dalam sidang media beliau hari ini.

rizal mansor tepat sampai pada masanya.

rafizi sampai jam 12.37 dan MENGELAK LARI enggan jumpa rizal pun.

lagi haru, macai-macai PAN halang rizal mansor nak masuk untuk dengor apa yang rafizi nak cakap .

patutnya inilah masa paling stim untuk rafizi konfran rizal.

ini peluang terhidang, tapi dia lari taknak jumpa.

main tembak belakang tak jantan la rafizi...

3 comments:

  1. Jilake, nasib baik la bulan puasa. Kalau mcm-mcm bahasa buruk aku nk hambaurkan pada Lapiji

    ReplyDelete
  2. dia nak jumpa rosma...mana rosma?

    najip mencicit lari kau nak letak mana?

    ReplyDelete
  3. Laaa kan mmg geng 'tembak belakang'..apa der halll....

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.