Wednesday, 27 July 2016

JHO LOW ; KALI PERTAMA 3 KALI TRANSAKSI PINDAHAN WANG. PASTU PAKAI AKAUN BAPAK DAN ABANG


antara rangkuman 136 page DOJ.

memperlihatkan akal jho low dalam taktikal dan teknikal alih wang.

dilakukan pada 28jun 2011, 



8 comments:

  1. those who created 1mdb FROM HEAD AND TAIL- Put them all behind BAR
    All of the SHITTTTTTTTTTTTT whatever your position

    ReplyDelete
  2. Mari kita tengok bsbi hitam yg kena. Gembala babi mcamna pula wahai tuan Admin?

    ReplyDelete
  3. Nak kambingkan Jho Low? Jho Low buat tanpa pengetahuan Najib? Kes bayar ke IPIC tipu berlaku selepas isu 1MDB tengah hangat diperkatakan. Maksudnya semua yang berlaku sudah dirancang bukannya tak sengaja. Memang niat dari awal untuk menipu.

    ReplyDelete
  4. Gap..
    Terbalik pulop mu kata ni..

    ReplyDelete
  5. Persoalan.... Siapa kena kencing dalam songlap duit yang begitu banyak? Kerajaan Malaysia? Menteri Kewangan? PM Najib? Apa yang DoJ US buat adalah untuk merampas duit yang di curi, dan akan dikembalikan kepada tuan punya....perlu bukti. Atau, ini cara terbaik untuk Kerajaan Malaysia mendapatkan kembali duit tersebut?

    ReplyDelete
  6. Ini lah cara puak nie menjadi kaya dan berlagak kaya. Jadi kalau kita lihat puak yang kaya nie, kebanyakkan nya dengan cara yang tidak jelas

    ReplyDelete
  7. Itu akal Jho Lo!!!

    Akal si Lanun Bugis yakni Ketua dia pulak takkan tak amek tindakkan??!!

    Sign membabi buta jer ka atau memang sengaja??!!

    Kan kan kan

    ReplyDelete
  8. Kawan siapa tembam tu ek?

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.