Monday, 28 November 2016

4 DIS DEMO ROHINGYA : PAS UMNO ADA SEKALI ..SYABAS PAS !


4 disember ini dijangka akan ada demo membantah pembunuhan masyarakat islam rohingya.

pimpinan tertinggi pas dan umno dijangka hadir.

syabas pas !


1 comment:

  1. Dah akhir zaman kan...10 ke dpn lagi dahsyat..perkara yg tak terduga akan berlaku.. 15 thn ke dpn mmmmmm byk bykkan berzikir..jgn terpeleset ke dajjal...2050 tu rasanya dah masuk dunia huru hara....

    Kita pun tau dr dulu satu kaum itu dihapuskan dan digantikan dgn lebih baik...lihat bosnia...mcm mcm citer kita dgr tentang islam di sana.. begitu jua rohingya...walau mcm mana pun kita tetap pertahankan ummat/ummah islam...kita jgn jd seperti mereka...ingat melayu bangkitlah... ingat melayu berjuanglah...ingat melayu sedarlah....

    Jika kepentingan ummat di utamakan dikedepankan...insyaAllah berjayalah kita dan sentiasa berada di bawah perlindungan Allah...jika sebaliknya kepentingan diri diutamakan didulukan...tunggulah kejatuhan kemusnahan bukan diri sahaja tapi ummat juga seperti timur tgh... menyesal kemudian... penyesalan yg tak boleh diubah lagi...hancurrrr semua...

    Kabut...asap...kabus...dah meliputi asia tenggara...kini giliran israel timur tgh...tanda akhir zaman.. kata nabi saw..imam mahdi telah ada...

    Bulan dah dkt bumi...dijangka berpuluh thn lagi baru berlaku.. lihat thn jangkaan?..adakah itu waktu imam mahdi bermakna juga waktu zaman perang atau zaman dajjal???

    Hanya tiba waktunya baru kita sedar dan ada yg timbul penyesalan....

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.