Monday, 21 November 2016

ANUAR MUSA TERUS NAK UMNO PAS BERSATU ( DAH KAJI PANDANGAN RAKAN KOMPONEN BN KE )



anuar musa sekali cakap tak mustahil umno dan pas bersatu.
kenyataan ni kalau ikut rekod media, anuar musa dah cakap lebih dari 2 kali.

tapi bila pas disoal bab ni..

jawapan dorang macam..

kita sokong dan kita juga tak sokong.
jawapan lain pas, kita nak bantai pakatan harapan.
hj hadi kluk klek .. undecided ..
timbalan presiden pulak 24 jam balun umno.

nik abduh pulak bantai bersatu.
pesuruhjaya pas selangor pulak nak pas join pakatan harapan.

ni lah pas.. dari dulu lagi gap dan det bantai pas sejak 2001..
kluk klek tahap gaban.
pemikiran undecided, rasa was-was terhadap perjuangan.

gagal nak decide yes or no.
gagal nak kata hitam atau putih.
gagal nak decide jantan atau betina.
ambil jalan tengah..

sebelum anuar  musa nak umno join pas, apakah umno sudah buat kajian terperinci tentang pandangan komponen BN terutama di sarawak ?

selama BN ada , komponen parti saling membantu untuk umno berkuasa.. termasuk pada pru 13.

manakala pas pulak, tiada jaminan mampu untuk memberikan kerjasama pada umno.

bukti..

dengan barisan alternatif pun dia buat hal !
dengan pakatan rakyat pun dia buat hal !
parti yang banyak buat masalah itu yang anuar musa nak.

dah buat kajian sejauh mana ahli pas sedia nak mangkah umno masa pru 14 ?

pimpinan atas mungkin boleh join, tapi pada siapa yang pernah bekerjasama dengan pas ( sejak 1998 ) kecenderungan ahli pas terhadap umno... hmmmmm ...

tapi kalau nak pas join jugak , nak buat macamana ye tak ?
lantaklah ler !

4 comments:

  1. Pemimpin umno perlu baca sejarah sebab apa Pas ditendang dari BN dulu.

    ReplyDelete
  2. SYUKUR ALHAMDULILLAH kalau PENYATUAN PAS-UMNO berlaku!Apalagi si PerkasaBANGANG-PENJILAT madey tu nak MEMECAHBELAHkan undi umat Islam/Melayu! Maka, MUSUH ISLAM dr. si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - pun makin KETAWA berDEKAH2!

    Lihat si PENDATANG-si Paderi ANTI-Islam/Melayu ni yg. nak mengHASUT ke arah KEBENCIAN antara penganut agama KATOLIK dan umat ISLAM di NEGARA ISLAM kita ni, dgn. MENYOKONG si puak KRISTIAN ZIONIS BerSHIT DAPJUBOQ BABI ni! HARAM JADAH betul! Lihat di -

    1. di - http://www.pisau.net/kenali-sebahagian-aktivis-bershit/:

    Kenali Sebahagian Aktivis Bershit!

    Published on 21/11/2016 in berita pisau by pisau;

    2. di - https://anginperubahan.blogspot.com/2016/11/agenda-sulit-george-soros-dalam-bersih.html:

    Agenda Sulit George Soros Dalam BERSIH 5 Mula Terserlah

    Posted by Azrinizam Ibrahim
    Sunday, November 20, 2016


    Sedgkan si ZIONIS SOROS-si PERASUAH puak BerSHIT DAPJUBOQ BABI ni merupakan KULI kpd. Empayar ZIONIS Rothschild - yg. telah MEMBUNUH begitu ramai penganut KATOLIK dr. zaman dulu, termasuk dlm. "French revolution" dan MENYAMAQ sbg. umat Islam di bawah ZIONIS Kemal Atarturk untuk MEMBUNUH penganut KATOLIK ORTODOX di Armenia; Assyria dan Greek; di samping mengGULINGkan Empayar Arab/Islam OTTOMAN! Lihat di -

    1. di - http://themillenniumreport.com/2016/03/turkeys-donmeh-jewry-and-their-sabbatean-roots/:
    Turkey’s Donmeh Jewry And Their Sabbatean Roots: Sabbateans, Doenmeh and Frankists, Shabbtai Tzvi Would Be Proud, May 24, 1999, The Jerusalem Report;

    2. di - http://themillenniumreport.com/2015/11/why-wont-israel-acknowledge-the-armenian-genocide-the-donmeh-jewish-leadership-of-turkey-was-responsible/:
    Why won’t Israel acknowledge the Armenian Genocide? Because the Donmeh crypto-Jewish
    leadership of Turkey was responsible, The Millennium Report , November 9, 2015;

    3. di - http://www.realjewnews.com/?p=95 :
    Jewish Young Turks Were Murderers!

    4. di - http://www.veteranstoday.com/2014/01/07/gulen/ , Turkish “conspiracy theories” are true:
    By Kevin Barrett on January 7, 2014.

    5. di - http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/secretsoc_20century/secretsoc_20century10.htm:

    GEORGE SOROS AND THE ROTHSCHILD CONNECTION

    6. dan di - http://www.informationclearinghouse.info/article35747.htm:

    Christian Zionism: The Heresy that Undermines Middle East Peace

    Christian Zionism is the largest, most controversial and mostdestructive lobby within Christianity. It bears primary responsibility for perpetuating tensions in the Middle East, justifying Israel’s apartheid colonialist agenda and for undermining the peace process between Israel and the Palestinians.

    By Rev Dr Stephen Sizer

    (Nek Tempoyak)

    ReplyDelete
  3. Selagi ada golongan yang bermentaliti "aku lebih baik/mulia dari kamu" dan cenderong mengira dosa pahala orang lain ... memang susah nak bersatu.

    ReplyDelete
  4. anuar musa masih bermimpi rupanya. Yang penting bagi dirinya hanyalah jawatan dan dedak najib..
    Layakkah dia bercakap sebagai ketua penerangan umno Malaysia sedangkan kelantan sendiri sudah berkurun tewas dengan pas dalam pru. Cakap tak selupa bikin lol..
    Mungkin dia tak sedar lagi yang ahli umno bawahan sudah hilang keyakinan selagi najib masih menjadi presiden. Orang kampung memang nampak tenang sokong angguk jer..tetapi bila sampai pru14 nanti semua pakat undi bodoh tolak BN. Bagi dedak ambil..sokong najib tarak.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.