Tuesday, 22 November 2016

PULAK...( ANUAR MUSA APA KOMEN )


12 comments:

  1. dengan parti kuali, pkr, parti bunga si deris ni tak bising begitu pulak. Macam la pas tu kuat sangat boleh kalahkan umno di semua tempat... dengan parti kuali pun senak perut di prk sungai besar tempoh hari... cakap punye riak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kira perbandingan jumlah kerusi antara pas dan umno dalam parlimenpun dah boleh jawab persoalan ni. Kot2 'terpelengong' sikit pemikiran haji deris ni kot. Tutup yg besar untuk masuk yg kecil? Boleh pecah berkecai yob! Macam nak masukkan tempayan dalam botol kicap, boleh ke? Jangan riak dan takbur la yob. Islam tak galakkan, malah melarang perbuatan memperleceh kumpulan lain. Benda boleh bincang apa. Tak payah mana2 parti ditutup. Kerjasama boleh dalam pelbagai cara. Jangan la kelabu dan blur sgt otak utk fikir...

      Delete
  2. Kalau tak bongkak & takbur bukan PAS nama nya

    ReplyDelete
  3. pak derih ni perasan konon sapa mati dalam pas mati dalam keadaan penuh beriman la kononnya.banyak statement dia yang taksub melampau kalau sedar....

    kekunun umno dan pas takleh bersatu sebab minyak dan air takkan bersatu.orang pas berlainan akidah dengan umno jadi takleh bersatu.padahal tu ayat halus nak kata orang umno kapir orang pas islam.

    tapi ramai tak sedar sebab terpengaruh dengan kopiah dia dan kekunun mamat ni 'ustaz'

    gi mampos ustaz sekor ni

    ReplyDelete
  4. dia ni bangang ke apa

    ReplyDelete
  5. ini la dia....puak2 parti tok lebai...cakap pusing2...cakap saje nak join umno tak payah dolak dalih.....kesian kat ahli2 yg diperbodohkannya...

    ReplyDelete
  6. Hahaha angkuh ngalahkan firaun. Tak sedar rumah sendiri dh mcm kapal karam ego tinggi melangit.. Haha pas..pas...

    ReplyDelete
  7. Kita kata bekerjasama je bukan masuk PAS. Ni lah masalah nya PAS buat syarat bukan2. Lagi pun taklah ular lidi telah gajah. agak2 la. Masa baik dgn DAP pun tak de kata suruh bubar DAP..

    ReplyDelete
  8. Biasa nya parti yg kecil la bubar....

    ReplyDelete
  9. Apa lah syor .. ustaz deris cari lah formula terbaik utk satukan ummah .. bukan keret2 mcm nak gaduh ... niat kena suci berfih lah ..

    ReplyDelete
  10. BANGANG betul dia ni! Aku syaki dia ni PENYAMAQ dr. PAN-si PENJILAT DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO/madey CELAKA - tAK habis2 nak mengHAPUSkan UMNO! PI MAMPOS lu si PENYAMAQ CELAKA! Kalau aku TAK suka seseorg. calon UMNO, aku akan undi PAS tetapi bukan bermakna aku nak jadi ahli PAS! PI MAMPOS!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  11. Ustad ni cakap ikut hidung ke?

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.