Friday, 20 January 2017

BN HARUS SEGERA TERIMA PAS SEBAGAI KOMPONEN BARU.


dah tiba masanya.

PH semalam kata pas selepas pru 14 bukan lagi dalam pentadbiran selangor. pan kata gitu. dap kata gitu.

masa depan pas ( yang tinggal saki baki di selangor ) dah takdak dah..

zaid ibrahim pulak menyedarkan bersatu dan ph jangan ketagih sangat pas join balik. move forward kata zaid.

pas dengan parti kadir tak ke mana pun. sekadar katalog je, barang takde.

pas nak buat RUU 355.

kat trengganu , kerajaan negeri pun bagi lampu ijau untuk penguatkuasa agama negeri menahan pembonceng/penunggang bukan mahram.

mungkin lepas ni, kuatkuasa pada kereta pulak.

dah nak sama pas umno..bila nak rasmikan tawaran ajak pas join BN ni ?


No comments:

Post a Comment

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.