Wednesday, 25 January 2017

MEMILIH ANTARA MCA ( RAKAN SETIA BN ) ATAU KEHENDAK PAS.




MCA merupakan rakan lama umno.
bukan setahun, tetapi hampir 50 tahun.
dalam politik ada turun naik.
umno pernah turun naik.
kini mca pula turun, walaupun pernah naik.

ini lumrah dalam politik. namun dalam keadaan turun naik, susah senang mesti bersama.

BN harus memilih priority isu yang rakyat luah, bukan isu yang pas luah.

4 comments:

  1. Pedulikan ajap kapir-kapir ini. Terus berjuang menegakkan syiar Islam.

    ReplyDelete
  2. Pilihan sebenarnya ialah antara pihak yg ingink mendekati perentah Allah dengan puak yg sentiasa bersikpa pepat luar rencong di dalam terhadap Islam.

    ReplyDelete
  3. Kalau kita masuk ke rumah orang kita kenalah ikut ketentuan yang ditetapkan oleh Tuan Rumah tak kan lah Tuan Rumah kena ikut ketentuan dan kehendak kita ? Agaknya boleh ke buang puntuk rokok merata-rata kalau pergi Singapore ? Boleh ke kita paksa kerajaan Singapore beri kebenaran Khas untuk rakyat malaysia membung puntung rokok dan sampah sarap merata-rata sesuka hati ? Dalam Islam dah jelas Adab bila mengunjungi rumah orang. Adab orang Kampung pun perlu dihormati oleh sesiapa yang datang berkunjung lebih lebih lagi adab bila meminta pertolongan/bantuan orang lain. Manusia hidup terikat pada Adab dan Undang-undang untuk membezakan mereka daripada binatang

    ReplyDelete
  4. PAS sedang cari pengaruh melayu selepas "ditolak oleh DAP" dan dicerai oleh DAP. PAS gunakan RUU 355 nak raih sokongan orang Islam untuk tujuan POLITIK.....Kalau niat PAS kerana politik Allah akan hukum mereka.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.