Tuesday, 21 March 2017

PAS TAK PERLU TUNGGU MUKTAMAR KASI PUTUS AJE DENGAN PKR.


isu putus hubungan pas dengan pkr.
nampaknya yang lebih berani adalah pas kawasan.
pas pusat.. masih  flip flop.
masalah pas ni satu. dia undecided.

bila orang kata dia flip flop, dia marah. haritu hj hadi kata pas nak 5 negeri, baki bagi umno. bila wartawan tanya, dia nafi.. aduh abis tu yang dah viral dalam youtube tu apa nya..

semalam MB kelantan kata pas akan tunggu muktamar pada april ini untuk kaji samada mahu putus hubungan dengan pkr.

pas dah putus hubungan dengan bersatu, pan dan dap.

masalahnya sekarang pkr ada dalam gabungan pakatan harapan.

pas kata dia taknak ada tunang-tunang dengan mana-mana parti dalam pakatan harapan.

gimik begini akan lagi merosakkan pas di mata ahli mereka sendiri. 

pas permatang pauh nampak bertelor sedikit bila decide nak putus dengan pkr. senang pala otak, senang buat kerja.

pas dari segi jentera parti tersusun , apa nak takut dengan pkr.

kasi putus lah

2 comments:

  1. bila buat keputusan masa muktamar baru nampak konsensus seluruh ahli parti.

    lagi sebulan je lagi.

    ReplyDelete
  2. NAMA SANJUNGAN PARTI PAS ADALAH: PARTI U TURN (KADANG-KADANG 180 Darhag ada kala 360 darjah) Macam mana nak jadi kerajaan. You must decisive / bold / must be prepared to be unpopular. Tengok BN/UMNO, Kau kutuklah / hentamlah/kritiklah/bomblah namun BN/UMNO TETAP DENGAN PRINSIP PERJUANGAN DAN ISTIQOMAH. DAP adalah extreme.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.