Tuesday, 4 April 2017

AISEYMAN BERSIH KALAH LAGI DALAM MAHKAMAH.


dalam keputusan mahkamah semalam, 7 pemohon ( balaci bersih ) yang cuba untuk batalkan proses persempadanan semula  parlimen/dun kedah , johor dan perak menarik balik permohonan.

mereka menarik balik kebenaran semakan kehakiman untuk mencabar/mengheret SPR dalam isu persempadanan semula.

kan dah kata.

nak lawan kena ada fakta. research kena buat. baca basic undang-undang persempadanan semula . fahamkan sebab dan aturan.

persempadanan semula ni kan ada termaktub dalam perlembagaan.
kaedahnya diikuti kemas oleh SPR.
takde benda nak sembunyi pun.

dah nak masuk 14 kali pilihanraya umum, banyak kali dah persempadanan semula berlaku.

bersih nak propa apa lagi. 

kan dah kesipuan :)

3 comments:

  1. bila kepala otak x berapa nak BERSIH...bukan paham pun kalau suruh baca dan buat kajian...tahunya nak membangkanggggg jer...kan dah termalu.dek kebodohan sendiri...!!!

    ReplyDelete
  2. Itu namanya anti establishment. Apa sahaja "kerajaan" buat semua tak betul. Yang betul dia orang sahaja:Pembangkang/Barua Council/LGBT Group dan yang seangkatan dengan mereka. Betul2 perangai mereka macam kera kena belacan.

    ReplyDelete
  3. Babi memang perangai mcm haramjadah

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.