Tuesday, 2 May 2017

PRU 14 : PAS NAK RAMPAS 5 NEGERI DAN TAWAN 40 PARLIMEN.


itu yang dah termaktub dalam sesi pehimpunan pas.
5 negeri di tawan dan 40 kerusi parlimen di rampas.

5 negeri itu selangor, kelantan, tganu, kedah perlis.

daripada 5 negeri, 3 DARIPADANYA NEGERI UMNO.

realistik atau terlalu optimistik ?

8 comments:

  1. Bila da dapat tawan ... bawalah kemajuan ...jangan pula ketinggalan, jangan merugikan bangsa agama. Islam ditegakkan bukan semata2 kerana kekuatan politik... politik sering bawa perpecahan. Islam tegak kerana ada insan2 yang sayangkan bangsa dan agama. Insan yang cari redhaNya.

    ReplyDelete
  2. Bukan optimistik dan realistik tapi menggelitik!!!

    Wahkahkahkahkahkahkah...........

    ReplyDelete
  3. PAS hipokrik. Janji dengan pengundi nak tubuh Negara Islam. Itukah caranya. Sampai bila pengundi hendak ditipu. Cukupkah hanya menang 40 kerusi Parlimen dan tawan 5 negeri. Adakah PAS hanya hendak beri pada orang kuat mereka kerusi empok diparlimen dan elaun beribu setiap bulan. Pengundi kena fikir sebelum mengundi.

    ReplyDelete
  4. setakad sembang kencang , budak baru menetas pun boleh.

    ReplyDelete
  5. 1-bulan telah terbelah 2- ujud PAN
    2-pas bercerai dgn pakatan
    3-akan ada 3 calon tanding
    4-prk KK & SB - kalah
    5-kelantan pun tak maju..harap kan pusat
    6-undi cina terutama dap akan berkurang atau tiada langsung.
    7-undi hanya dr penyokong tegar & mungkin sikit dratas pagar
    8-tak ada pengalaman
    ..jadi siapa yg mengundi untuk pas unt memawan negeri2 tersebut..
    Fikir-fikirkan lah

    ReplyDelete
  6. X realistik. Bagi pandangan bodoh saya, PAS akan hilang negeri yg diperintah dan banyak kerusi DUN dan Parlimen. PAS kena ada orang profesional dan anak2 muda mcm dulu2 balik.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.