Monday, 12 June 2017

NAK POPULAR DALAM POLITIK KENA PAKAI OTAK JUGAK ..


2 minggu lepas gang pemuda pan buat demo depan pejabat spr.

bukan takat itu, mereka juga dengan selamba MEMAGAR/MENGUNCI pagar pejabat spr.

ini demokrasi cara mereka. menggunakan kaedah politik otak berkelumut selut untuk selesaikan masalah.

setelah polis menahan naib ketua pemuda mereka kerana dianggap punca kejadian , pemuda pan mula buat politik palat.

kami hero dakwa mereka.
hero kena pakai otak.

nak popular dalam politik kena pakai otak bukan napsu amarah.
bila dah kena tahan mula buat muka kesian.

zaman politik sekarang memerlukan contoh dan perilaku .

tak puas hati dalam politik walau apa pun kes, heret sahaja kes ke mahkamah.

demokrasi dalam malaysia membenarkan semua pihak diheret ke mahkamah.

bukan pi serbu pejabat orang dan pagar dan kuncikan.

kalau ada apa apa berlaku kecemasan seperti kebakaran, adakah pemuda amanah sedia bertanggungjawap ???

2 comments:

  1. La, kena pakai otak ker? Aku ingat kena pakai duit...1mdb ker src ker yang macam mo1 kita lakukan. Dia tak payah otak pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contoh babidap tak pakai otak dok jaja 1mdb yg dah basi

      Delete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.