Thursday, 17 September 2015

DI KOTA BAHRU PAS BUAT DEMO KALER HIJAU PULAK !



pas sabtu ini akan buat demo 60k dinamakan demo fastaqim.. bahasa jawanya istiqamah.



HIMPUNAN FASTAQIM H60K

Tarikh : 17 Oktober 2015
Hari : Sabtu
Masa : 4.00 petang - 11.55 malam
Tempat : Stadium Sultan Muhammad IV
Kota Bharu Kelantan Darul Naim.


demo ini warnanya hijau. canteklah tu, ada kuning merah dan hijau.

demo ni untuk istiqamah kata pas.

istiqamah untuk apa ?

istiqamah supaya ahli istiqamah dan tak keluar parti masuk PAN yang dilancarkan semalam.

PAN memilih warna oren, satu warna yang takde dalam senarai trafic light ! 

bila melihat oren, gap teringat hindraf yang pecah jadi mindraf dan pecah jadi makal sakti..

bila melihat oren, gap tengok saat kehancuran bola sepak holland yang bakal tak masuk euro 2016 di france nanti lepas kalah dengan turki 3 kosong.

PAN macam holland gak, player bagus  tapi tak ke mana..

ps ; harap peminat memphis depay yang pakai baju merah tak marah...hehehe

2 comments:

  1. Buah pinang masak kaler oren, parti ni mengharap orang pinang dia.sireh pinang ,sumpah baiah dilanggar.dia punya akhir cerita macam orang makan sireh,daun hijau pas campur kapor kunyah kunyah lepas tu sembor masuk longkang.

    ReplyDelete
  2. Nampak baju oren panggil dia 'mat labu ah ah ah' taubat dia campak longkang baju oren dia.

    ReplyDelete

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.